Az egyéni gyűjtőszámla feltöltése csakis banki átutalással történhet! Minden más (postai csekkes, készpénz befizetés, VIBER utalás) utalási formát SZIGORÚAN ELUTASÍTUNK, ÉS REKLAMÁCIÓT NEM FOGADUNK EL!
A gyűjtőszámlára befizetett összeg visszautalására a Pénzügyek -> Tranzakciós lista menüpontban van lehetőség. A felületen először ki kell választani a "Gyűjtőszámlák:" felirat mellett a gyűjtőszámla számát, majd ezután megjelenik kicsit lejjebb a "Visszautalás" gomb.
A gombra kattintás után az ablakban ki kell tölteni a visszautalandó összeget, valamint ki kell választani a cél bankszámla számát.
Még ebben az esetben is van megoldás! A tévesen befizetett összeget a Neptunon keresztül leadható "OE-0004 - Pénzügyi korrekciós kérvény" nevű kérelem segítségével lehet visszaigényelni. A kérvény kitöltéséhez a Kérvénykezelés (link: https://neptun.uni-obuda.hu/kervenykezeles) menüpontban található útmutató. (Fontos tudnivaló, hogy a tévesen befizetett összeget csak és kizárólag a Neptunban rögzített saját bankszámlaszámra tudjuk visszautalni!)
A közlemény rovat helytelen kitöltése esetén - amennyiben a program egyáltalán nem tudja beazonosítani az utalást - az összeg függőszámlára kerül. A beazonosítással kapcsolatban a Neptun Iroda pénzügyes kollégájával kell egyeztetni e-mailben, mellékelve az utalásról szóló bizonylatot.
A bankban a kitöltéskor ügyelni kell arra, hogy Neptun kód a Közlemény mező elején legyen. A pontos kitöltés egy példával illusztrálva:
jel | Közlemény |
X | NK-ABC12R, Saját Neve |