Tisztelt Hallgatók!
Nagyon sok O365/Teams fiók létrehozására irányuló kérés érkezik közvetlenül az Informatikai Osztályra, amely okán szeretnénk jelezni azt, hogy O365 fiókot minden hallgató saját magának tud létrehozni, miután szabályosan beiratkozott, és a Neptun rendszerben a féléve aktív. A regisztrációt az https://o365.uni-obuda.hu felületen tudja elvégezni.
Ezeket az adatokat szintén a képzésnek megfelelő Tanulmányi Osztály tudja megadni. Ha szükséges akkor a jelszót is ők írják át ill. vissza.
Ez azért lehetséges, mert az adott tanszék már kiírta a választott kurzust, azonban az órák időpontja még nem lett felírva a Neptunba. Valószínűleg ez csak átmeneti állapot, és hamarosan kiírják az időpontokat is. Ilyenkor nem szükséges újból jelentkezni a tantárgyra, amikor kiírják az időpontot, az megjelenik az órarendben is.
NEM szabad! A rendszer megengedi, azonban mivel más órát nem lehet felvenni, így nincs értelme az egyéni felvételnek. Az elsőévesek, akik már kredit-rendszerben hallgatnak az egyetemen, automatikusan megkapják a mintatanterv óráit.
Kivétel RKK hallgatók: Az RKK-n minden elsősnek magának kell felvennie a tárgyait az első félévben is!
Minden hallgató a beiratkozáskor kapja meg a személyes adatait, Neptun kódját és a jelszavát tartalmazó, személyre szóló levelet. A levél mellé, a Neptun kezelését rövidített formában tartalmazó hallgatói tájékoztató is tartozik. Az Oktatók az intézeti Neptun asszisztenstől (Neptun adminisztrátortól) kaphatják meg a személyre szóló Neptun belépési információjukat.