Diákigazolványok postázása

Tisztelt Hallgatók!

Az Oktatási Hivatal tájékoztatása alapján változás lép életbe az elkészült diákigazolványok postázásával kapcsolatban. A változás alapvetően az adott lakcímen át nem vett diákigazolványok további útjára vonatkozik!

2013. október 1. napjától a diákigazolványok gyártója a jogosult lakcímén át nem vett küldeményeket a borítékon szereplő címzés szerinti főokmányirodába kézbesíti, és a jogosult ott tudja azt átvenni.
A lakcímre történő kézbesítés után a küldemény 10 napot tölt a helyi postahivatalban, utána kerül az okmányirodába. A sikertelen kézbesítés után mintegy 15 nappal kereshetők a küldemények az okmányirodákban, és a beérkezéstől számított egy évig vehetők ott át.

A fentiekkel megszűnik a visszaérkezett küldemények intézményi kipostázása. Az utolsó intézményi postázással a Hivatal a 2013. október 1. napja előtt kipostázott és át nem vett küldeményeket küldi ki, várhatóan október 20. napja körül.

A település szerinti főokmányirodák listája a www.diakigazolvany.hu oldalon megtekinthető október első hetétől.

A fenti módosítás nem érinti a "külföldi cím" feliratot tartalmazó igazolványok kipostázását, melyek továbbra is a fényképfelvételezés helye szerinti okmányirodába érkeznek.

Üdvözlettel,

Óbudai Egyetem
Neptun csoport