Teendők a 2013/14/1 félév költségtérítési díjának diákhitelből történő finanszírozása esetén

Szabad felhasználású diákhitel 1 - Engedményezés:

  1. Véglegesítse tárgyfelvételét a Neptun rendszerben a regisztrációs hét utolsó előtti napjáig. Ezen időpont után nem vehet fel és nem adhat le tantárgyakat!
  2. A Diákhitel Direkt weboldal (www.diakhiteldirekt.hu) Engedményezés/Nyomtatvány menüpontjából letölthető az Engedményezési Adatlap. Ezt ki kell nyomtatni és kitölteni 3 példányban. Aláírni a leadáskor kell!
  3. A Tanulmányi Osztályon nyilatkoznia kell arról, hogy tárgyfelvétele véglegesnek tekinthető. A Tárgyfelvételi nyilatkozat letölthető a Neptun honlap Nyomtatványok menüpontjából (https://neptun.uni-obuda.hu/form). A kitöltött nyilatkozat a tanulmányi ügyintézőnél marad. Tárgyfelvétele letiltásra kerül.
  4. A felvett tárgyaktól függően a tanulmányi ügyintéző kiszámolja a költségtérítési díjat, melyet rögzítenek a Neptun rendszerben. Ugyanezt az összeget kell feltüntetni a Tárgyfelvételi nyilatkozaton és az Engedményezési Adatlapokon. Engedményezést félévenként maximum 250.000 Ft-ra lehet kérni.
  5. Az Engedményezési Adatlapokat a Hallgatói Központokban lehet leadni (https://neptun.uni-obuda.hu/eler/hallgatoi_kozpont). Leadási határidő: 2013. szeptember 16.!

Kötött felhasználású diákhitel 2:

Véglegesítse tárgyfelvételét a Neptun rendszerben a regisztrációs hét utolsó előtti napjáig. Ezen időpont után nem vehet fel és nem adhat le tantárgyakat!

  1. A Diákhitel Direkt weboldal (www.diakhiteldirekt.hu) Hiteligénylés menüpontjában lehet megadni a szükséges adatokat, majd ki kell nyomtatni a Hiteligénylési Adatlapot és a Hitelszerződést 2-2 példányban. Aláírni a leadáskor kell!
  2. A Tanulmányi Osztályon nyilatkoznia kell arról, hogy tárgyfelvétele véglegesnek tekinthető. A Tárgyfelvételi nyilatkozat letölthető a Neptun honlap Nyomtatványok menüpontjából (https://neptun.uni-obuda.hu/form). A kitöltött nyilatkozat a tanulmányi ügyintézőnél marad. Tárgyfelvétele letiltásra kerül.
  3. A felvett tárgyaktól függően a tanulmányi ügyintéző kiszámolja a költségtérítési díjat, melyet rögzítenek a Neptun rendszerben. Ugyanezt az összeget kell feltüntetni a Tárgyfelvételi nyilatkozaton és a Hiteligénylési Adatlapokon. Amennyiben nem a teljes összeget, csak egy részét szeretné diákhitelből finanszírozni, akkor a rögzítés után kérheti a tétel megbontását.
  4. A Neptun hallgatói felületén a Pénzügyek/Beállítások/Diákhitel 2 fülön kell megadnia Diákhitel szerződésszámát, melyet utána a Pénzügyek/Befizetés menüpontban a kiírt tétel sorában a "+" jelre kattintva megjelenő Diákhitel2 pontban hozzárendelhet a tételhez. Amennyiben a beírt szerződésszámot módosítani vagy törölni szeretné, Horváth Borbálához tud fordulni. Elérhetőségek: telefon: 06/1-666-5871 e-mail: horvath.borbala@rh.uni-obuda.hu.
  5. A Hiteligénylési Adatlapot és a Hitelszerződést a Hallgatói Központokban lehet leadni (https://neptun.uni-obuda.hu/eler/hallgatoi_kozpont). Leadási határidő: 2013. szeptember 16.!
  6. Amennyiben már rendelkezik Diákhitel 2 szerződéssel, akkor a Diákhitel Direkt weboldalon a Nyomtatványok menüpontban tudja módosítani félévenként egyszer a hitel összegét. A módosítás határideje ebben a félévben: 2013. szeptember 30.!