Pénzügyi tájékoztató

Kedves Hallgatók!
Az alábbiakban néhány pénzügyekkel kapcsolatos fontos tényre szeretnénk felhívni a figyelmüket:

Az utalásoknál kérjük vegyék figyelembe:

2011. december 24. – 2012. január 1. között az egyetem zárva tart!

A 2011. december 21 után utalt összegek várhatóan legkorábban 2012. január 2-án kerülnek beolvasásra a rendszerbe.

A rendszer nem engedi meg az adott Aláíráspótló típusú vizsgaalkalomra való feljelentkezést, amíg a kapcsolódó tétel befizetése nem történik meg a leírásnak megfelelően!
Amennyiben egy hallgató ugyanabból a tárgyból tett harmadik, illetve esetleges azt követő vizsgára jelentkezne, akkor IV díjat kell fizetnie. Amíg a befizetés nem történik meg, addig a rendszer nem engedi meg a kérdéses vizsgaalkalomra való feljelentkezést!
A fentiek okán kérjük a hallgatókat, hogy körültekintően járjanak el pénzügyeikkel kapcsolatban, mert az említett díjak csak a Neptun rendszeren keresztül fizethetők be. Amennyiben utalnak a Gyűjtőszámlára, kérjük vegyék figyelembe, hogy az átfutási idő 3 munkanap, illetve hogy a vizsgákra mindig a vizsgát megelőző nap 12 óráig lehet jelentkezni!

Utaláshoz szükséges adatok:
A Neptun gyűjtőszámlaszáma: 11600006 - 00000000 – 06479015
A közlemény rovat helyes kitöltése: NK- Neptun kód, Név

Neptun csoport